Більшість Слов’яносербців задоволені якістю роботи ЦОПП. Фахівці ДПІ у Слов’яносербському районі систематично досліджують думку платників податків щодо роботи Центру обслуговування платників податків, аби якість послуг була на належному рівні. Так, у першому півріччі 2013 року в опитуванні взяли участь 139 респондентів , 93 % з яких відчули позитивні зміни якості обслуговування, а більш 71 % опитаних позитивно оцінили роботу залів обслуговування платників податків, видачі довідок та дозвільних документів, прийому звітності та вхідної кореспонденції. За допомогою анкетування платники податків можуть висловити думку про якість наданих адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг центрами обслуговування платників податків. Жодне із зауважень не залишається поза увагою фахівців ДПІ у Слов’яносербському районі, тому тенденція до подальшого зростання якості роботи ЦОПП зберігається. ДПІ у Слов’яносербському районі 13.08.2013
|